zondag 1 juli 2012

tasjes met kleine mankementen

Dat internet is toch iets gemakkelijk hè! Vroeger zou ik uit boeken of tijdschriften mijn inspiratie moeten halen hebben, nu is dat: een paar keer klikken en zoveel keuze!
Dit tasje(met rits! en ze is gelukt!ik deed gewoon iets verkeerd met dat ritsvoetje!) was echt op een wip en een flik klaar! Alleen spijtig dat mijn strijkijzer soms wat kuren heeft, en dan komt er ipv stoom bruin water uit...het tasje is dus al vuil voordat ik het gebruikt heb.
Dan maar een ander geprobeerd!
Super tof hè! Met een litske en alles. Van mijn scrappen heb ik heel veel lintjes, die komen hier van pas. Wat is hier het mankement? Ge kunt dat op de foto niet zien. Het is de bedoeling dat dit een zakje was voor het fototoestelleke, en daarom ging ik daar een gewatteerde voering in doen. Voor de stevigheid hè. Op één of ander manier is de voering langs dezelfde kant terechtgekomen...dus er is een heeeeeeeel zacht kant en een heeeeeeel dunne kant....Zal het dus voor iets anders moeten gebruiken...
maar, 't kan mij niet bommen hoor, de rits lukt! Ben zo blij als een klein kind!
Maar eigenlijk ben ik toch nogal nen doorzetter hè! Zoveel dat niet echt lukt, en ik blijf het plezant vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten