woensdag 4 juli 2012

de buit!

Gisteren dus naar Leuven geweest. Met den trein. Tof, ikke aan het haken op den trein en de twee dochters (18 en 16) zich zwaaaaaaaar aan het schamen...
Allé, terwijl zij de Diestse straat afgingen, ikke op zoek naar Hexagoon. Ik was er nog nooit geweest, maar gemakkelijk gevonden (ik stam nog van den tijd van voor de GPS, ik kan nog een kaartje lezen, eigenlijk omdat ik met de GPS niet kan werken zelle, maar gisteren kwam dat toch goed van pas)
Het liep er trouwens vol met madammekes met zelfgemaakte rokjes of tasjes of... alleen wel allemaal een pak jonger dan ekik....
Ja en dan is dat gelijk een kind in de speelgoedwinkel hè, zooooooooooveel....veel te veel..., ook wel wat veel volk, en uiteindelijk, lach mij niet uit hè, hiermee buiten gekomen:
2m paspelband....
zielig hè
achteraf dikke spijt natuurlijk
maar, ik heb me laten gaan in andere winkels hoor!
De Wibra leeggekocht:

'k weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar iets in elk geval, ooit

In de Kruitvat toffe strijkemblemen tegengekomen, de dochters geven toestemming om die eventueel wel op hun chirorokje te naaien:

In den Hema op zoek naar dat speciaal papier om op te printen en dan te strijken, ik wil dat wel eens proberen!
Ahaaaaaa, mijnen bon van de Standaard gaan opkopen, zalig hè, boeken kopen en precies niet moeten betalen!

Ge ziet, ik lees zware literatuur hè!
En dan nog langs de chirowinkel voor stofjes. De dochters willen wel zakjes voor gsm/zonnebril/... maar ze willen wel zelf stofje kiezen.

Daar ga ik morgen aan beginnen zie! Want: wat doet een juf de derde dag van de vakantie? Ze heeft straks feestje voor de verjaardag van de middelste en moet ervoor zorgen dat zowel buiten als binnen plaats is om te zitten, want als het warm is, dan willen we toch buiten maar ze geven onweersbuien...dus zullen we wel moeten verhuizen naar binnen...
ik ga dus boodschappen doen, eten klaarmaken, binnen opruimen en plaats maken en deze plaats omtoveren tot "plaatske voor 16 man"
                                   

2 opmerkingen:

  1. Ah, ziet er allemaal tof geshopt uit! Enne, Cathy Kelly, dat zijn echt wel zware boeken zenne ;)
    Zeker om met te sleuren :)
    Toffe boeken ook!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, wel grappig, jouw verhaal van de hexagoon! Dat is daar niet te doen hè, zovééél in zo'n klèine ruimte!!! enfin, ik ben content dat ik hier jouw blogje toevallig tegenkom want ik krijg er ne grote smile !
    als je zin hebt, kom je ook maar eens bij mij gedag zeggen...
    groetjes,
    Hilde (alias miekemoeche)
    oh ja, tuurlijk ga ik snel volgertje worden, want ik wil hier nog wel 's neerstrijken...

    BeantwoordenVerwijderen