woensdag 29 april 2015

ook verkoop van poppen

amai die zakjes vliegen de deur uit...
ik kan niet volgen met maken
ik heb al zeker 100 euro verdiend voor Nepal
een peuleschil voor wat die mensen nodig hebben
waarschijnlijk
maar ik ga ervan uit:
alle beetjes helpen
 
de oudste dochter is fier op mij
maar vindt dat ik nog verder moet gaan
er liggen hier inderdaad nog een aantal poppen
zonder echte bestemming
 
ze vindt dat ik die ook moet verkopen
oei
dat is toch andere koek
die poppen
dat zijn een beetje mijn kindertjes hoor
ik wil weten waar die terecht komen
 
maar ik doe het
25 euro voor een pop
als je ze kan komen afhalen
via de post moet ik eerst eens horen wat dat kost
 
 
ik heb hier ook nog een paar gehaakte dekens liggen
maar daar ga ik toch nog eens goed over moeten nadenken
;-)
groetjes
vee
 
update: alleen popje 2 is er nog...


11 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Veel succes met de verkoop!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is niet te doen ! ik naai hier zakjes aan sneltreintempo, maar ik kan nog niet volgen...

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. ik bedoel dan dat ik al lang kandidaat ben om er één te kopen.

      Verwijderen
  3. Succes met je verkoop! Ik hoop dat je er veel verkoopt! Chique van je... en dan kan je op het naaiweekend weer een hele nieuwe voorraad maken! En 25 euro is ZEKER niet te veel! Er is inderdaad heel wat werk aan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoe zit het? doe jij niet mee met brillenzakjesverkoop? op uw werk, ben er zeker van dat ge er direct nen hoop verkocht hebt!

      Verwijderen
  4. Amai Vee, goe bezig! Eerst al die zakjes in de verkoop en nu de poppen, je hebt een hart van goud! Veel succes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is gewoon driedubbel plezier: eerst aan het maken, dan aan het verkopen (streelt mijn ijdelheid toch wel) en dan nog eens om het weg te schenken aan het goede doel !eigenlijk dus vooral eigenbelang en niet veel gouden hart hoor ;-)

      Verwijderen
  5. goed bezig en ziet er erg mooi uit ik ga je volgen heb je gevonden via onliemie
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen