zondag 24 juni 2012

mijn eerste!!!

Zie hem eens blinken!!!!!
Eindelijk heb ik er ook ene!
ik haal het plakkerke er nog niet af zenne
morgen pas(als ik een plaatske in de kast heb gevonden...)
we waren op weekend met de bende in Maasmechelen en op zondag gaan de madammen dan altijd graag eens naar de village
ik heb staan twijfelen tussen deze pot en een bikini van Marlies....
maar vermits de zon hier toch niet meer wil schijnen...
en mijn ander bikini's eigenlijk toch nog niet versleten zijn...
en eigenlijkfeitelijk zijn mijn billen een beetje te kwab aan het worden voor een bikini....
en mijn buik ook......
en het geld ook niet op mijn rug groeit (ik was mij teveel !)...
en ik al zo heel lang zone pot wil....
en blauw is mijn lievelingskleur en daar ging juist nog 20% vanaf...
en de Jeroen kookt daar ook zoveel mee.....
is het de Creuset geworden!!!!
nu moet ik morgen toch wel gaan werken zeker, geen tijd voor een stoofpotje...
maar van de week maak ik er zeker iets in klaar


Geen opmerkingen:

Een reactie posten