zondag 17 juni 2012

bloementas


voilà, na 30 minuten is het dan toch gelukt de foto erop te krijgen, hij stond gedraaid op de pc en het lukte me maar niet om hem in de goede positie op mijn blog te krijgen, ik ging bijna schrijven: draai uw scherm maar...
dit is dus mijn gelukte tas! stofke van ikea (zowel het blauw als de bloemen) de bloemetje heb ik gehaakt met restjes, de tas sluit met velcro (rits is nog te moeilijk) en een flapje met knoop dat scheef staat, ik weet het, ik zou nog kunnen zeggen dat het expres was, maar dat is het dus niet
ik vind dit een geslaagd project! enige nadeel is misschien dat de riemen niet echt stevig zijn vastgezet...dus misschien geraakt ze binnenkort toch op de pagina mislukkelingen :-)


eum bedoeling was dus wel dat dit bij de mooie-dingen-pagina zou terechtkomen, hoe moet dat nu weer

1 opmerking: